Vårmarknad

Godmorgon, har ni sovit gott?
Det har jag gjort, sovit helt underbart på det nya stället.
Dock hade jag svårt att somna pga ryggsmärtor men det är ju
en annan femma liksom, sov som en Gud där sängen står nu :)

Mamma väckte mig för typ 15 minuter sedan.
Jag är dum idag och struntar i frukosten för jag är inte hungrig
för 5 öre, tycker det är onödigt då att äta bara för ätandets skull
när man inte ens är hungrig, så jag ska käka den till lunch istället.

Vi ska få i oss varsin kopp kaffe, sedan fixa till oss lite fort.
Sen är det dags att bege oss ner till stan och kika runt på
vårmarknanden som startar idag, det ska bli roligt :)
Synd att man inte har pengar att handla för bara, haha.
Aja, får väl låna av morsan om jag hittar något jag måste ha!


Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0