Är vintern här för att stanna nu?

God morgon!

Jag vaknade faktiskt inte innan 11:30 idag, det var riktigt skönt att få sova ut för en gångs skull! Börjar inte jobba innan 15:30 idag så kunde unna mig det faktiskt. Jag jobbar ju enda fram till klockan 16 imorgon, segt eller? JA! Igår kväll spelade jag som sagt GTA, och jag lyckades hitta den där bruden Katie med hjälp av bilderna från google, mycket bra. Så åkte på en dejt med henne, haha. Mysigt som satan alltså ;) Sen så stängde jag av spelet och satte på en film istället, "Hitman" ni vet han lönnmördaren, hade han på datorspel för några år sedan, haha. Tror den filmen nyss gick på bio, så den är nog ganska ny. Aa men i alla fall lånade den av min syster igår och ja, den var helt suverän, skitbra film så den rekomenderar jag starkt! :) En annan sak, är vintern här för att stanna nu? Det har ju snöat några gånger förut men sen försvunnit lika snabbt, men nu verkar det som den ligger kvar.. Det snöar som fasen ute och känner absolut inte för att ge mig ut i det :/ But I have to..

Nu ska jag duscha och sen käka lunch. Därefter är det nog dags att dra sig mot jobbet antar jag.
Men vi hörs la typ imorgon när jag kommit hem eller något då. Ha det g

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0