En lista innan jag börjar städa

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? En..

Vad tycker du om kärlek? Oftast underbart, men ibland väldigt hemskt.

När kramade du någon sist? Kramade faktiskt min mamma idag :)

Saknar du någon speciell person?
Ja, mina systrar ♥

Har du svårt för att bli kär? Ja det har jag.

Är du singel? Jajjemän.

När fick du senast en komplimang? Komplimang vet jag inte, men mamma berömde mig innan.


HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: Ja

Hånglat med nån riktigt ful: Haha usch, faktiskt :/

Hånglat med fler än 50 pers: Njae, det tror jag inte.

Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Ja :/

Gjort något riktigt dumt? Vem har inte det?

Gjort något du verkligen ångrar? Ja, många många saker..

Åkt ambulans? Haha, jajjemän.

Gjort nåt olagligt? Japp, det också.

Fått din mamma att gråta? Ja tyvärr :( Men det var länge sedan

Slagit ner någon? Slagit ner och slagit ner... ;)

Skämts över dina föräldrar? Haha ja, när jag var tonåring.

Sagt jag älskar dig och menat det? Japp

Tar du droger? Nej!

Dricker du? Ja, om jag festar så dricker jag såklart, haha.

Vilka kläder sover du i? Stor t-shirt och trosor

Vad hatar du verkligen? Sprindlar och falska idioter

Är du ensam nu? Nej mamma är hemma

Vill du gifta dig? Om den rätta dyker upp, så ja.

Vill du ha barn? Som sagt, om den rätta dyker upp :)


SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? Jockeboy!

Såg dig gråta? Mamma idag, när vi fick reda på att syrrans katt gick bort inatt :(

Fick dig att gråta? Personen? Hm, svårt. Minns inte.

Du delade en dricka med? Var nog Jenny förra helgen.

Du gick på bio med? Jenny antar jag, haha.

Skällde på dig? Aldrig någon som skäller på mig ;)

Sa någonting till dig och vad var det? Mamma sa "Ska nog börja med mina kort nu" hehe


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? Jaa

Kramat någon? Japp

Pussat någon? Japp

Köpt någonting? haha ja

Sjungit? Ja, det också.

Saknat någon? Haha, jaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0