Efterlyst

Just nu ligger jag i sängen och kikar på efterlyst, väldgt spännande!
När det är slut vid 22:00 ska jag fortsätta läsa i boken jag håller på med.
Har typ bara 40-50 sidor kvar, så hoppas på att läsa ut den ikväll
eller imorgon så jag kan börja på den andra boken som jag också
har lånat av söta Sara :) Den verkar också superbra.

Ska försöka somna i skaplig tid ikväll också så att jag orkar med en hel
dag med shopping imorgon i Knalleland med mamma. Måste verkligen
hitta skor, både vinterskor som jag kan ha till jobb/vardags och även
ett par snyggskor som jag kan ha när jag ska festa och vara fin.
Sen behöver jag ett snygglinne typ och en del basplagg till jobb/vardags.
Behöver även lite småsaker som typ hårfärg, mascara, plånbok och sånt.
Så får se vad jag får med mig hem helt enkelt :)

Men vi hörs helt enkelt imorgon när jag har kommit hem.
Ska göra 1 eller 2 tidsinställda inlägg också som kommer upp
under dagen imorgon medan jag är iväg :) Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0