Gårdagen!

Hej på er!

Förlåt för en fuckad uppdatering men alltså jag var borta hela dagen
igår och kom inte hem innan kl 01:30 inatt, haha. Så då typ somnade
jag på en gång, kändes inte nödvändigt att starta datorn.

Igår åkte jag ju hem till Sara, vi började dagen med ett antal koppar
kaffe och en massa skvaller, vi har ju inte setts på ett tag så vi
hade mycket att gå igenom med varandra, haha. Mysigt.
Efter alla koppar kaffe och cigaretter så bar det av till Knalleland för
Sara skulle köpa en ny dator, hon hittade en tillslut på Netonnet, najs :)
Sen åkte vi hem till henne igen, hon lagade suverän mat och vi fixade med
hennes dator och Internet, sen kollade vi lite film, drack mer kaffe och sedan
blev det en tur med bilen, vi ja.. åkte runt på äventyr ;) Skitkul!!
Efter det åkte vi hem till henne igen, såg på skräckfilm och ja, myste.
Sen kom en kompis och hämtade mig och körde hem mig, snällis!!

Jag hade nog världens bästa dag/kväll/natt igår. Allt var så perfekt.
Låter som en dejt typ, men.. haha. Sara är underbar och världens
roligaste att umgås med, hade supertrevligt så det tackar vi för ♥

Nu måste jag duscha och sådär, får se vad som händer sen, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0