Hemma igen

Hej på er!

Nu kom jag nyss hem från stan med mamma.
Vi började med att dra till vårdcentralen där mamma fick influensavaccinet.
Sedan begav vi oss ner till stan och fixade lite ärenden och shoppade lite.
Eller jag shoppade, haha. Blev endast ett par leggins och en topp typ.
Tyvärr fanns inget av de med på Gina's hemsida så kan inte visa er.
Hittar heller inte min kamerasladd så får inte in några bilder från
den heller, jävla skit. Men toppen är i alla fall skitsnygg, bästa
köpet på länge måste jag säga :)

Nu haglar det för fullt ute, tur att vi hann hem innan det satte igång.
Vi är vrålhungriga nu så vi ska fixa oss lite lunch att äta, mums.
Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0