Home again

Hej i stugan, eller nått?!

Nu är jag hemma igen, lite skönt faktiskt så jag får somna tidigare idag.
Ska ju faktiskt upp i tid imorgon och åka till stan med mammsen.
Tänkte bara blogga lite snabbt, sen göra mig redo för sängen.
Ska nog läsa bok innan jag somnar med, mysigt va?

Sara kom och hämtade mig strax innan klockan 3.
Vi åkte direkt hem till henne och käkade mat, mmh vad gott det var.
Sen laddade vi ner tre skräckfilmer, två norska som var asbra faktiskt.
Sen den tredje filmen hann vi bara se halva innan det var dags att bege sig.
Sara hem till sin pojkvän och jag hem till mig, vi ska nog se klart resten
imorgon redan, ska bli spännande. Vi bakade även kladdkaka och drack
som vanligt x antal koppar kaffe och rökte som jag vet inte vad, haha.

Usch, har lite ont i huvudet faktiskt. Undrar varför?
Kanske brist på sömn? Sover ju inte sådär jättemycket nu för tiden.
Aja, skit samma. Blir nog bättre så fort jag kommer i säng.
Säger godnatt nu så hörs vi när jag är hemma från stan imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0