Kan inte bestämma mig :/

Hallå igen!

Nu har typ halva denna dagen försvunnit, haha.
Jag har tagit mig ett lååångt och varmt skumbad,
haft ansiktsmask och hårinpackning och även filat fötterna.
Så nu känner jag mig som världens fräschaste människa typ!
Det behövde jag verkligen efter denna veckan, skönt som fasen :)

Nu har jag precis plattat håret och klippt mig lite, haha.
Inte sådär jättemycket, men luggen kapade jag av typ och så
lite på topparna, känns bra det med, hihi.

Men sen ikväll då? Kan inte bestämma mig vad jag vill göra.
Det bästa vore nog att stanna hemma och ta det väldigt lugnt och
vila mig ordentligt så jag orkar med alla timmar som väntar mig på
jobbet imorgon och på söndag. Samtidigt som det känns ganska
tråkigt att sitta hemma EN HEL FREDAG! :/ Hjälp mig?!
Haha, tror inte det finns särskilt mycket att göra idag ändå med tanke
på att jag måste hem ganska tidigt i så fall.. Blää, vet inte alls :(
Tror faktiskt jag stannar hemma och softar med en skål popcorn och idol!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0