Mår förjävligt

Hej!

Jag kom hem från jobbet för typ en timma sen, inte riktigt men nästan.
Har precis fått i mig en fralla, har bara käkat en banan idag :/
Allt gick bra på jobbet, har ju jobbat ensam hela dagen + eftermiddagen,
men alla de boende skötte sig fint och lyssnade bra :) Så inga problem!

Jag mår dock inte alls bra, vet inte vad det är med mig.
Känner mig dålig både psykiskt och fyskiskt :/ hemskt faktiskt.
Jag mår sällan dåligt nu för tiden så riktigt jobbigt när jag väl gör det.
Hoppas det bara är ngt tillfälligt och att de går över under dagen imorgon.
Jobbar ju hela helgen så då vill jag må bra :)

Detta är nog mitt enda inlägg idag, jag orkar inte blogga mer känns det som.
Ska typ försöka ta en dusch, om jag ens orkar det :/ Sen blir det sängen.
Men skriver imorgon igen!

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0