SNÖ :O

Oj oj oj, ser man på. Det SNÖAR! Sjukt, ja!
Usch, jag vill verkligen inte ha snö och vinter redan, det är hemskt.
Kunde väl väntat till november i alla fall? Usch, fy och blä.
Måtte gatorna vara snöfria under lördagskvällen i alla fall,
vafan ska jag annars ha på fötterna? :/

Hur som helst kom jag nyss hem från jobbet, är helt slut.
Och så mår jag pissdåligt, eller ja. Jag har typ skadat ryggen på något
jävla vänster så jag kan varken gå, sitta eller stå typ, gör så förbannat ont.
Vet inte hur många gånger jag har brytit ihop idag bara pga smärtorna i ryggen.
Så tillslut bestämde jag mig för att bara stanna hemma imorgon, jag sjukskrev
mig från jobbet så ja, det blir att ligga i sängen hela dagen och bara
vila den stackars ryggen, måste bli bra tills på lödag för då är mammas
kalas och även fördelsedagsfest för en kompis på kvällen.
Fan, varför ska detta hända just nu? :(

Nu ska jag byta om och försöka få i mig något att äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0