Underbart!

Sitter och kollar på Idol, fast just nu är det reklam.
Måste bara säga: FY FAN VAD SKÖNT ATT TA DET LUGNT!
Alltså, helt ärligt, på riktigt. Trodde inte det var så underbart att bara
sitta hemma framför Idol en fredagkväll, men fan. Jag hade fel,
det är helt fantastiskt, måste göras oftare :)

Självklart ska jag smsa och ringa och rösta på Olle Hedberg massa gånger.
Han är helt klart min favorit i Idol detta året, han har både rösten och
utseendet, han är amazing, all kärlek till Olle ♥ Mamma lär inte bli
glad när telefonräkningen kommer ;) Mohahaha.. hahaha..

Aja, tänkte bara skriva av mig lite och samtidigt önska er en god natt.
Ska lägga mig efter Idol så jag orkar upp imorgon.
Men ska försöka hinna blogga innan jag drar till jobbet imorgon och lyckas
jag inte med det så bloggar jag på söndag när jag är hemma igen!

Ni får ha en underbart bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0