Göteborg, tur & retur!

Hej hej, hemskt mycket hej! :)

Idag har jag varit ledig från jobbet, skulle ha fikat med Sara men det blev tyvärr inte så :( Satt hemma och funderade på vad jag kunde göra hela denna dagen och kom på den geniala idén att åka till Göteborg. Så jag smsade en kompis och bad honom följa med, som tur var ville han det.. Vi åkte strax efter 3 typ, började med att åka till Ikea i Bäckebol, där shoppade jag loss. Handlade två papperskorgar, en till mitt rum och en till mitt badrum, haha. Köpte även ramar och lite skit och även en massa presenter till min älskade mamma :) hihi. Efter det kollade vi runt i andra affärer, tillslut hamnade vi inne på Coop Forum där jag handlade mat och sånt åt mamma, haha. Sen var vi så hungriga så vi åkte in till Gbg centrum och käkade mat, mums vad gott det var. Efter det promenerade vi runt i stan lite, men det var svinkallt så vi gick till bilen och åkte hem istället..En mycket lyckad dag!

Nu blir det dusch och sen läggdags, ska jobba imorgon.
Eller jobba och jobba men konferens typ, haha. På mitt nya jobb!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0