Huuuuuungriiiiiiiiiiiig!

Fuck vad hungrig jag är alltså :/
Tror magen exploderar snart av allt kurrande, haha.
Det svider och bränner som helvete i den, stackarn!
Jag äter ju knappt längre tack vare att min matlust är borta.
Hemma äter jag aldrig längre, och då menar jag aldrig.
Igår bjöd min kompis mig på tacos hemma hos honom, jag verkligen
ÄLSKAR tacos, men fick i mig en bara, och jag brukar kunna äta
minst två alltså, för att det är så gott, men det gick inte igår :(

Hur som helst så står min älskade mamma vid spisen nu och
fixar ihop något vi ska äta, det ska verkligen bli gott nu.
För nu är jag riktigt jävla hungrig, och mammas mat är ju bäst!
Blir typ kött och potatis verkar det som, vet inte riktigt, hihi.

Har även varit duktig och blivit klar med alla papper och det jag skulle göra.
Fixade i ordning en pärm, gjorde eget register och satte i och sånt så nu
har jag verkligen ordning på alla viktiga papper och kommer lätt kunna
hitta papper när jag behöver dom, jag är så bäst!

Ah, ska la käka nu typ, luktar mat så är nog typ klart.
Efter det ska jag nog lyssna på musik och bara ta det lugnt en stund.
Sen blir det att kika på Idol, det är ju så jävla kul med alla som gör bort sig.

Men vi hörs kanske senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0