Blogga?

Hejsan!

Uhh, vilken helg det har varit, jag är helt slut nu.
Har hållt igång sedan i torsdags, eller ja innan det också
iofs, men i torsdags började jag och Jenny med alla äventyr.
Och jag som självklart har druckit alla dagar sedan torsdag, haha.
Snacka om att jag inte mår så bra idag :( Ueeääk.

Jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om. Min helg?
Den har varit så jävla rolig och händelserik men orkar inte
skriva om allt här, tar så lång tid och jag är trött, haha.
Men gårdagen kan jag nämna lite fort. Jag och Jenny mötte upp
Madde och hennes vän och stack på fest på Sjöbo. Var lite sisådär
i början, men de blev roligare och roligare hela tiden.
Sen stack vi ner till stan för att gå på krogen, vi stack till Harrys.
Där inne träffade vi på Alisa och hennes vänner som vi var med hela
kvällen och dessutom efterfestade med sen, haha. Vi festade till 6
imorse typ, jag ringde en killkompis som körde mig hem till honom
där jag fick sova en stund innan han fick köra hem mig igen, haha..

Ja, det var la min lördag typ, i korta drag.
Som sagt så mår jag inte sådär superduper idag alltså.
Är så jävla trött och hängig, usch. Känner mig död.
Ska försöka få i lite mat i magen nu och se om de hjälper,
sen är det typ läggdags så man orkar jobba imorgon med, usch.
Back to basic liksom :/ Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0