Då var helgen över..

.. Och det är dags för mig att försöka börja blogga igen!

Skrev ju att jag ville ha en bloggfri helg, och det var precis
det jag hade, riktigt skönt. Får se om jag lyckas bättre med
bloggandet nu då, efter min lilla paus :)

Helgen har varit väldigt händelserik! Hinner inte riktigt dra hela
helgen i detalj nu pga att jag har lite bråttom, kom precis ut från
duschen typ, ska göra mig i ordning och sen dra hem till Sara
på lite kaffe och tjöt, vi har en del att ta igen om man säger så :)

Men jag festade i fredags i alla fall, riktigt skojsigt ;)
Har även umgåtts med min fina, älskade, gulliga lilla Plutt.
vi sågs senast igår, mys mys! hehe.

Aja, vi får höras senare eller nått..

Frölle ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0