En lika lyckad onsdag?

Sitter här och väntar på att Jenny ska ta rast
så att jag kan ringa henne och planera dagen lite :)
Jag kom hem från stan med mamma nyss i alla fall.
Ska duscha, platta håret och allt sånt när jag pratat
klart med Jennypenny!

Kommer denna onsdagen bli lika lyckad som går dagen?
Jag hade en så otroligt bra och lyckad dag och kväll igår.
Helt ofattbart. Kan man slå det idag? ;) haha.
Jag har vissa önskningar som jag hoppas kommer gå i
uppfyllelse idag i alla fall, grr!!

Ska väl leka med Jenny sen när hon slutat om hon inte
hinner ångra sig tills dess, haha. Hoppas inte det!
Vi var lite festsugna, båda börjar jobba sent imorgon
så vi skulle kunna festa eftersom vi inte ska upp tidigt,
det är ju ändå lill-lördag idag! :) Men det stora problemet
är ju, HUR KOMMER VI HEM INATT? Går ju inga bussar :(

Aja, allt brukar lösa sig tillslut ändå. Vi får se hur allt blir,
vad vi gör, vad som händer, vilka vi är med osv osv..

Men hoppas på en superbra kväll i alla fall!

I'm in love with you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0