Lycklig!

Go'kväll!

Åh, jag är så glad och så lycklig att jag äntligen är på benen igen :) Det har varit en helvetes vecka, ett helvetes nyår och ett helvete till ny början på året, men nu så. Nu kan jag börja leva. Idag startade mitt nya år om man säger så. Jag har sovit gott som tusan inatt, vaknat pigg och nästan smärtfri i munnen och dessutom avverkat en hel dag på jobbet, ett nytt boende dessutom, det är helt fantastiskt. Tänk hur mycket mer man uppskattar livet efter en sånhär händelse. Efter att ha legat här nästan död och helt handlingsförlamad i en vecka så inser man verkligen hur mycket livet verkligen är värt, I am back on track! :D

Min dag har varit kanon som ni säkert förstår :)
Har precis käkat middag, gick oväntat bra faktiskt.
Kan fortfarande bara stoppa in maten och tugga på vänster sida.
Men det ska nog gå att tugga på höger snart också.
Penicillinen har börjat göra värken och jag är nästan helt
fri från citodonen nu, så jävla skönt.

Nu ska jag ta mig en dusch och sen bara slappa innan det
är dags för sängen igen. Ska upp tidigt och jobba imorgon med.
Sen är jag ledig fram till lördag, och hela veckan är planerad.
Jag är fullbokad enda fram till måndag, haha. Helt sjukt, men så är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0