Monday.

God morgon!

I och för sig har det varit morgon för mig ett bra tag, men ändå!
Har ni sovit gott? Jag har sovit hyffsat :) Skönt.
Skulle ha jobbat idag, men igårkväll ringde jag jobbet och
sjukskrev mig då jag hade så fruktansvärt ont i munnen alltså.
Trodde verkligen jag skulle avlida :/ Så jag var helt inställd på att
behöva ringa tandläkaren idag igen och ta mig dit för en ny
titt i munnen och att få ännu starkare tabletter utskrivna,
men mirakel skedde under natten, jag vaknade NÄSTAN värkfri
imorse, fattar ni hur jävla underbart eller?
Jag har lidit och gråtit och typ dött enda sedan 28/12 pga den
förbannade jävla visdomstanden och idag så är smärtat minimal
om man jämför med hur den brukar vara. Ont gör det självklart
men det är en smärta jag kan stå ut med, jag pallar det liksom.
TACK GUD! Du kanske hörde alla min böner :)

Så idag ska jag sitta här och tacka Gud hela dagen.
Och hoppas att smärtan är gone forever så att säga
och imorgon trava iväg till jobbet pigg och glad :)
Det är dessutom ett nytt jobb, weey! Eller nytt och nytt,
men ett nytt boende som jag bara varit på en gång, spännande.

Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0