Vi har bestämt oss!

Sådär ja, nu är jag nyduschad.
Kom alldeles precis ut från duschen, så skönt!
Stog där ganska länge och bara njöt av varmvattnet, haha.
Eh, jaja. Nog om min dusch kanske :P

Pratade som sagt med Jenny innan när hon hade rast.
Vi bestämde oss tillslut för att göra något, och nu finns det
ingen återvändo ;) mohaha.. Haha, nej men ärligt.
Vi hittar alltid något att göra, om det så är här i Borås eller om
vi måste köra ett antal mil först ;) Men något finns det alltid :)
Så jag ska strax börja blåsa och sen platta håret.
Sen försöka bestämma kläder och ja, sen invänta Jenny typ :)

Funderar på om jag ska försöka väcka pluttesnutte snart?
Kanske är taskigt? Han har nog inte fått så mycket sömn
de senaste nätterna skulle jag gissa på.. Äsch, låter honom
sova tills han vaknar själv, om han inte redan är vaken då
men bara skiter i att höra av sig till mig? ;) haha. Nej
det får jag hoppas att inte det är så.. haha :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0