Friday!

Heeej!!!

Idag är det fredag, fett nice!!! :)
Jag har hunnit med en del denna förmiddagen.
Var i väg och tränade imorse strax efter jag vaknat.
Sen kom jag hem, käkade lite musli och nu har jag precis
städat hela lägenheten, duktigt va? :)
Nu sitter jag här och andas lite innan jag ska hoppa in i duschen och bli ren!

Planerna för kvällen är nog att softilera till max.
Bara mysa framför tv'n till en bra film skulle jag tro.
Fast dock inte ensam utan med några vänner :)
Blir massa mys bara! Skönt som attan.

Vi har även bestämt oss för att det blir Liseberg imorgon!
Vädret ska vara helt okey i Göteborg om dom inte tänker
ändra på det igen då vill säga, jag är nöjd så länge jag
slipper spöregn för det är inte så himla mysigt alltså :P haha.
Får se om man vågar åka den nya attraktionen som har kommit.
"Atmosfear" tror jag det heter, ser grymt läskig ut, haha.

Yeahyeah, måste nog duscha nu så jag blir klar någongång!
Ha en supertrevlig helg nu allesammans! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0