GE MIG FÖRSLAG!

Goddag!

Hur har ni det i värmen? Själv mår jag finfint.
Är ju ganska kvavt ute idag men det får la gå ändå!

Har varit en ganska lugn förmiddag för mig idag.
Är helt slut efter gårdagen då jag stod i som sjutton, hehe.
Idag har jag bara hunnit rensa lite i källaren ihop med mamma,
plockat lite i mitt rum och nu satte jag precis på en tvätt.
Om en stund ska jag iväg och träna, ska bli ett rejält pass idag
tänkte jag så slipper jag träna i helgen (lördag och söndag).
Är faktiskt ganska skönt och smart att träna järnet under veckan
och sen få vila upp sig ordentligt under helgen, tycker jag iaf :)
Senare ikväll runt 6-7 kommer en kompis hit. Vi ska bara ta det lugnt
och spela massa playstation, haha :) Alltid kul!

Jo, och så var det ju en annan sak. Vill be er läsare om lite förslag.
Ge mig förslag vad jag ska blogga om, vad vill NI läsa?
Tröttsamt och tjatigt att bara skriva om vad jag gör/ska göra/har gjort
varje dag, haha. Men jag är tom på ideer, så HJÄLP MIG!

Take care! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0