Min dag

Jaha, eftersom jag aldrig får några förslag från
er läsare vad det är ni vill läsa om här i min blogg så får
jag väl fortsätta att berätta om mina dagar typ, haha.
Kommer faktiskt inte på så mycket annat :/

Började med informations-möte på jobbet kl 8 imorse.
Det höll på fram till 12, jag och Sara höll på att dö av
"rök-abstinens", haha. Chefen förbjöd oss att röka :(
Ah, iaf. Efter mötet drog vi ner till stan och mötta upp våran
BÄSTA BROR - Sanela! Vi stack till Harrys och käkade världens
godaste lunch där, och sedan satt vi ute och drack kaffe efter maten!
Sedan bar det av till Högskolan där Sara och Sanela skulle öva
på sin gestaltning så jag fick agera publik :D haha. Det var
jävligt roligt. Höll på att kissa på mig av skratt ett antal gånger.
Efter typ 3 timmar i dramasalen på högskolan så stack vi till
Lilla bränneriet och drack ännu mer kaffe, haha.
Självklart höll vi på att både röka och tjöta ihjäl oss under tiden med!
Det är vad vi är bäst på: Dricka kaffe, röka och snacka skit!! hihi.

Ja, så jag kom ganska nyss hem. Ska hoppa in i duschen så fort jag har
skrivit klart detta tänkte jag! Sedan är der dags för att byta sängkläder och
sen ska jag försöka sova, ska upp 5.15 imorgon då jag börjar jobba kl 7 :(

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0