Börja blogga igen kanske?

Ehh.. hejsan?

Haha, nu är det cirka 4 månader sedan jag bloggade sist.
Det var varit både skönt och frustrerande på samma gång
att inte blogga. Skönt som satan att slippa pressen på sig men
samtidigt jobbigt att låta bli eftersom jag älskar att skriva.

Jag tror jag ska börja blogga igen, så smått. Men absolut inte
på samma sätt som förut. Jag kommer nog inte att blogga varje dag.
Och jag kommer nog inte ha massa olika "ämnen" och sånt att blogga om.
Utan när jag bloggar så kommer det mest handla om mig, mitt liv och mina
tankar/funderingar/känslor och jag ska bara blogga när jag verkligen
känner för det och har lust. Annars kommer det bara bli en massa
meningslösa inlägg som jag skriver för att jag "måste" och så vill jag
inte ha det, utan när jag ska skriva så ska det komma direkt från hjärtat
och inte vara något som är framtvingat :)

Ja, mitt liv har varit rörigt det senaste, MINST SAGT!
Vet inte riktigt än hur mycket av mig och mitt liv som jag vill
lämna ut här i bloggen. Men känslor kan jag inte hålla inne.

Oh, så skönt att vara tillbaka igen! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0