Alltid kommer jag stå vid din sida, oavsett vad...

Mounira, min älskade storasyster!
Du finns i mina tankar hela tiden, dag ut och dag in.
Jag undrar hur du mår egentligen?
Jag kan känna din ångest, panik och rädsla i mitt hjärta,
men framför allt känner jag din smärta.
Jag vet precis vad det är du går igenom, jag har varit i exakt samma sits som du är just nu.
Och jag vet att de finns inte mycket som vi omkring dig kan göra eller säga för att hjälpa,
för man är helt knäckt och förstörd inuti och man vill bara få vara ifred.
Det bränner och svider i själen, hjärtat är krossat och man känner sig som den ondaste människan som finns.
Måste bara säga att jag tycker du är så otroligt stark och modig.
Och det kommer vara så satans jobbigt de första veckorna/månaden,
Men syster, det går över. Det lovar jag dig! -
Du kommer klara detta.
Jag finns här för dig, och det kommer jag alltid göra, vad det än gäller.
Jag är så glad att vi skaffat oss denna systerrelationen.
Du är min syster, men samtidigt är du min
BÄSTA vän.
Finns ingen jag har så roligt med som med dig.
Det finns ingen jag litar på mer än på dig, och med dig kan jag prata om allt.
Det är så jävla underbart, Vet inte vad jag skulle göra utan dig. - Ta livet av mig antagligen !

Somsagt, är så stolt över dig. Att du vågade ta ett så stort beslut, utan några garantier.
Du är så fruktansvärt modig och du hanterar situationen precis som man ska.
Vill att du ska veta att du alltid kan komma till mig om det är något,
Om du vill prata, berätta, gråta, skrika eller skratta.
Jag är din syster, din lillasyster och
alltid kommer jag stå vid din sida, oavsett vad.
Du är så otroligt vacker och underbar, Du är värd det bästa.
Bättre syster går inte att finna, aldrig någonsin.
Jag älskar dig Mounira, Jag älskar dig !

/ Jasmina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0