Min alldeles egen beundrare!

Att ha någon som beundrar en, det är nog en av dom bästa känslorna som finns.
Att veta att någon tycker man är bra, gör bra ifrån sig, är klok och smart, söt och snäll.
I min familj har vi alltid beundrat varandra väldigt mycket.
Även mina närmsta vänner har beundrat mig.
Men just nu finns det ingen som beundrar mig så mycket som jag själv gör.
Jag är så jävla stolt över mig själv. Jag känner mig så modig och stark.
Skolan har jag nog aldrig skött så bra som jag gör nu,
att våga prata inför grupp eller klassen, det har alltid varit ett problem för mig.
Men nu, nu känns allt så enkelt. Det är inget farligt längre.
Jag har nog mognat och utvecklats en del under sommarlovet och insett mitt eget bästa.
Det är så skönt att våga prata, våga tycka och tänka. Helt underbart!
Hoppas verkligen det fortsätter gå såhär bra för mig, att det håller i sig.
Jag är stolt över mig själv, berömmer mig själv framför speglen varje dag,
och talar om för mig hur
duktig jag är, hur fin och vacker jag är och att  jag är värd det bästa.



Jasmina Samuelsson - Min alldeles egna beundrare!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

äLSKADE DOTTER! DU HAR BLIVIT SÅ DUKTIG!SKÖTER SKOLAN MOGNAT OTROLIGT MYCKET OCKSÅ! DINA TEXTER ÄR JÄTTEBRA!FORTSÄTT HÅLL FLAGGAN I TOPP MEN SÄTT DIG INTE PÅ .......PUSS PUSS ÄLSKAR DIG

2007-09-01 @ 22:51:04
URL: http://WWW.BLOGG.SE
Postat av: mamma

Gulle dig för din kommentar!jag är så glad för din uppmuntran!tacksam att du fick mig att börja blogga,och att du hjälper mig när jag är helt trög och
inte fattar nå´t!tack för ditt tålamod när jag kör fast,vilket jag gör rätt ofta...Älskar dig!Bamsekram!

2007-09-07 @ 13:41:43
URL: http://tankeverkstaden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0