Som tusen nålar..

Ständigt yrar du omkring i mina tankar.
Kanske kan bero på att jag inte kan få dig ur mina tankar?
Jag undrar hur allt hade varit om du skulle funnits i mitt liv idag.
Du vet ingenting om mig, verkligen ingenting.
Jag skulle vilja visa dig allt det jag är.
Alla gåvor jag har fått, allt jag är kapabel till.
Skulle vilja visa dig hur duktig jag är på att fotografera, på att skriva och på att vara Mig.
Skulle du vara stolt över mig? -
- Det är något jag aldrig kommer få reda på.
Att ständigt ha dessa tankar, att veta att jag aldrig kommer få svar på dessa frågor,
det svider som
Tusen nålar..

Men du ska veta, att jag tänker på dig.
Och
Du är min Pappa, även att du Aldrig varit det.


/ Jasmina.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0