Fan, vad jag saknar dig!

Det är ungefär två år sedan vi sågs nu. Och kanske ett halvår sen vi pratades vid sist.
Om du visste vad jag saknar dig. Om du bara visste hur ofta du finns i min tankar.
Du var människan som betydde mest i mitt liv, just då.
Du var min själsfrände, med dig kunde jag prata om allt, precis allt.
Med dig kunde jag vara mig själv. Ja, med dig kunde jag göra precis vad som helst.
Fanns nog inte någon gång som du inte förstod.
Fanns det ens någon gång då du blev riktigt arg på mig?

Jag kan ångra mig så mycket för hur jag behandlade dig ibland.
Jag kan ångra saker jag sa och gjorde.
Jag ångrar allt jag inte sa och allt jag inte gjorde.

Det du och jag hade, det var så fint. Det var det finaste jag någonsin varit med om.
Och jag kan lova dig, att jag aldrig någonsin kommer att få uppleva något så fint och vackert igen.
Det vi hade, det betyder fortfarande hur mycket som helst för mig.
Jag kommer aldrig glömma något som har med dig att göra.
Och alla saker vi delade, de finns här med mig och det kommer de alltid göra.
Jag ska spara allt jag haft med dig, och jag ska spara dig i mitt hjärta, för alltid.

Fan, Vad jag saknar dig.
Jag saknar dig så det gör ont inom mig.


/ Jasmina.

Kommentarer
Postat av: din moder

Ja du gumman!Livet är som en tågstation, folk bara kommer och går..Vissa glömmer man aldrig, de sätter sitt avtryck i ens hjärta..Älskar dig!Största kramen!

2007-09-10 @ 15:16:35
URL: http://tankeverkstaden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0