Äntligen av med den fula utväxten!

Ja, nu är håret urtvättat, blåst och plattat, ÄNTLIGEN!
Jag blev väl sådär nöjd med resultatet.
Trodde det skulle bli mycket ljusare, det blev inte så ljust som jag hoppats på.
Men jag blev av med den fula utväxten i alla fall och det är jag glad över.
Ska köpa en till blondering på måndag och färga igen och se om det blir ljusare.



Som ni ser så ser det röd/brunt upp längst upp på huvudet,
konstigt att det bara ser ut så på bilden, för så ser det inte ut i verkligheten.
Men men, huvudsaken var utväxten och den är borta nu så..

Hm, funderar på att sova en stund?
Har ju inget annat att göra ändå.
Får la se när/om sandra hör av sig.
Vad som händer och när och var i så fall..

/ Jasmina.

Kommentarer
Postat av: adam lagerström

sv: han är både bäst och snygg ...



känner ju han :D

2009-08-29 @ 19:44:57
URL: http://adamlagerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0