Även middagen avklarad nu!

Yes, äntligen!
Både städning och middag avklarat, helt underbart.
Har dessutom hunnit med en dusch också, mycket skönt må jag säga :)



Kött, klyftpotatis, räksallad och massa nyttiga grönsaker, muuums!

Så nu ska jag sitta och ta de lugnt framför datorn en stund.
Innan vi slår på en film.
Blir att lägga sig ganska tidigt ikväll efterosm jag ska upp vid 05.30 imorgon :/
Ska åka med bussen 06.16 redan, uscha.
Men det är det värt :)

Aja, men får la se om jag orkar uppdatera mer ikväll, annars blir det imorgon när jag kommit hem!
Ha det :)

/Jasmina

Kommentarer
Postat av: rebecca

Hej, söt blogg :)



skulle bli jätte glad om du ville hjälpa mig att vinna en symaskin.. Allt du behöver göra är att gå in på länken och rösta på nr.9

http://www.skovdesymaskiner.se/contest2.html



puss.

2009-09-02 @ 02:19:53
Postat av: @Rebecca

Hej! Tusen tack :) Vad glad jag blir!

Klart jag hjälper dig med en röst!

Ska fixa det nu :)

2009-09-02 @ 09:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0