Besöksrekord!

Ja, se där jaa!
Idag har jag besöksrekord här på bloggen.
Det är ganska ballt, roligt framför allt.
Det får mig att vilja fortsätta att blogga.
Det visar att folk läser min blogg och förhoppningsvis uppskattar det jag skriver :)
Fast, jag tänker inte nämna några siffror, får dom är så små så det nog är pinsamt.
Men för mig är det framsteg i alla fall.

Känner mig ganska trött just nu.
Så vi ska väl snart sätta igång filmen så jag kan få sova sen.
Har lite ångest över att man ska upp så tidigt imorgon, men det löser väl sig.
Vi ska nog se på Patrik 1,5.
Jag har sett den en gång innan (med mitt ex), men då kollade vi inte så mkt, utan gosade mest. Haha.
Så kan lika gärna se om den en gång till, minns knappt vad den handlade om ändå!




Så nu säger jag väl godnatt till bloggen.
Och uppdaterar när jag kommer hem imorgon.
Runt 08-09 på morgongen kanske. haha.

/Jasmina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0