Cirka 20 minuter kvar..

Tills jag ska spola ur håret..

Jaa-a, så är det faktiskt.
Mamma har varit snäll och lagt i blonderingen och så i skallen på mig nu.
Det var lång verkningstid, hela 45 minuter.
Men ah, nu är det bara 20 minuter kvar tills jag ska spola ur det.
Ska bli så jävla skönt för det kliar och svider satan i hårbotten :(


Ikväll ska jag antagligen festa med Jenny och Sandra.
Har i alla fall varit på systemet innan idag och köpt lite alkohol.
Men tyvärr så har vi ingen aning om vart vi ska vara innan krogen eller så.
Så risken finns väl att klockan blir för mycket och att jag tappar lusten för det hela.
Men men, jag hoppas att det blir lite festande ikväll för det har jag sett fram emot.
Vi får väl se :)

Puss!

/ Jasmina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0