Coca Cola & Marabou...

Uppdateringen blev visst lite senare än tänkt, men bättre sent än aldrig som man brukar säga :)
Som sagt så gick jag till affären, blev marabou och cola tillslut.
Köpte till mamma också, så nu ligger hon nöjd och belåten i sin säng och njuuuuuter =) haha.
Tog nog hundra bilder på chokladkakan och colaburken, haha.
Men några blev riktigt snygga..

Ser det inte riktigt smarrigt ut? ;)

Nä vet ni vad, nu ska jag lägga mig i sängen och äta min efterlängtade choklad och dricka min cola,
samtidigt som jag njuter av låten här nedan och tänder ett ljus för far min.

See you all later!


Lyssna och njuuuut <3

/Jasmina

Kommentarer
Postat av: jennyjauhiainen

Åhhh nu blev jag sugen på choklad :O ska springa ner till affären :D

2009-08-25 @ 18:06:21
URL: http://jennyjauhiainen.blogg.se/
Postat av: @jenny

Haha, kul att någon blev sugen av min fina inspererade bild, haha. det var meningen ;) haha. Köp dig en stoooooooor choklad nu jennuuuu!!!!!

2009-08-25 @ 18:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0