Fullspäckad vecka, på både gott och ont!

Ja, denna veckan har jag fullt upp.
För det första så jobbar jag hela veckan, bara ledig på fredag och jobbar sen lördag-måndag också.
Imorgon jobbar jag bara fram till lunch, för sedan är det dags för det otäcka läkarbesöket.
På onsdag reser min älskade mamma iväg i 3 veckor så då är det dags att hjälpa henne med packning och köra henne.
Torsdag har jag städning av hemmet, handling och är dessutom kattvakt åt syrran fram till söndag.
Sen är det äntligen fredag och jag kan få varva ner och koppla av.

Som ni ser är min vecka full av saker att göra.
Som sagt så är det på både gott och ont.
Det är skönt på så sätt att jag är sysselsatt, slipper bli rastlös som jag lätt och ofta blir.
Samtidigt som det är väldigt påfrestande nu när jag mår så dåligt på grund av min huvudvärk.
Klarar inte av stress just nu, så på det viset känns det jobbigt.

Att mamma åker iväg så lång tid är också väldigt jobbigt och känslomässigt.
JA, jag är mammig. Har alltid varit det och kommer nog alltid vara det.
Men vadå, jag är van att ALLTID ha min mamma här runt mig, är van att hon alltid finns till och hjälper mig om det är nått.
Och nu ska hon plötsligt bort i 3 veckor och jag blir helt ensam.
Kommer kännas så himla tomt och tyst!
Hoppas på lite besök under tiden hon är bortrest så jag slipper vara så ensam!
Som tur är har jag ju jobbet som håller mig sysselsatt under tiden också.
Och på helgerna kan jag ju umgås med mina vänner och min syster!

Det löser väl sig förhoppningsvis.
Det enda jag har i tankarna just nu är besöket hos läkaren imorgon.
Är lite orolig faktiskt, är rädd för vad han ska säga.
Wish me luck!

/ Jasmina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0