Kamera införskaffat, äntligen!

Gomiddag!
Imorse ringde klockan vid 08.30.
Jag drack bara lite kaffe sen åkte jag iväg till stan för att köpa min efterlängtade kamera.
Igår skrev jag ju om kameran jag skulle köpa, tyvärr var den slut, men det hindrade inte mig.
Istället för en samsung kamera så blev den en Olympus, det är jag sjukt nöjd med.
Olympus är ett välkänt märke, medan samsung faktiskt suger ganska ofta.
Är ganska glad att den var slut, haha.

<-- Det blev ingen Samsung, utan en --> Olympus!

Jag är riktigt nöjd med mitt köp!
Nu ska jag ut och fotografera som aldrig förr, haha.
Synd bara att jag jobbar hela denna helgen, (inklusive idag då), men nästa vecka får jag börja.

Köpte mamma en "Välkommen hem" bukett idag innan jag åkte hem.
En bukett som symboliserar min längtan efter att få hem henne igen.
Så jag fotade den blomman med kameran, den blev bra, men ser inte så snyggt ut,
på grund av att jag sket i bakgrunden och så.
Orkade inte rensa bordet och allt bara för det, sket i att ställa in skärpan också. Men ändå!

Buketten till mamsen! <3

Jahapp, nu måste jag avsluta för det är dags att käka en macka.
Sedan dra iväg till jobbet.
Kan meddela redan nu att jag inte lär hinna blogga fören på söndag igen, eftersom jag jobbar hela helgen.

/ Jasmina


Kommentarer
Postat av: Mutti Prutti Tutti

Fin blomma muttan =)

2009-08-22 @ 18:50:16
Postat av: Jessi

Tack muttan ^^ :D

2009-08-24 @ 15:21:57
URL: http://saamuuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0