Samsung ES15!

Hej igen!
Nu har jag bestämt mig för att börja blogga "på riktigt".
Känner att det inte är någon idé att blogga om jag ska skriva ett inlägg i veckan typ.
Det har ingen intresse av så mina läsare lär inte vara kvar så länge då, och det håller inte i längden!
Så får att få en mer intressant blogg så ska jag köpa mig en ny kamera imorgon så jag kan ha lite nya bilder i bloggen med.
Eftersom min kamera blev "stulen" *HOST*!

Jag vill ju egentligen ha en systemkamera, men det har jag inte råd med just nu.
Så jag får nöja mig med en enkel och billig digitalkamera på 10,2 megapixel, det duger så länge.
Till jul får det bli en ordentlig kamera, så jag kan uppfylla min dröm om att bli en frilansande journalist-fotograf!
Haha, vem vet, jag kanske blir en riktig storbloggare nu!! (skämtosido).

Denna söta lilla kamera ska jag köpa imorgon i alla fall


/Jasmina

Kommentarer
Postat av: jennyjauhiainen

ääääntligen ska du blogga "på riktigt" :D

2009-08-24 @ 09:05:17
URL: http://jennyjauhiainen.blogg.se/
Postat av: Jessi

Haha ja-aa Jenuu, nu jä'vlar ska jag bli värsta storbloggarn ;) haha

2009-08-24 @ 15:22:34
URL: http://saamuuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0