Sista avsnittet...

Hej igen!
Satan i gatan vad jag är duktig på att blogga idag då.
Haha, kanske för jag inte haft nått annat att göra, men ändå. Framsteg fan! :)

Har precis fått i mig min sista kopp kaffe tillsammans med mammsen.
Vi ska strax lägga oss och titta på DET SISTA AVSNITTET AV PRISON BREAK!
Fy fan, det är nästan lite sorgligt.
I 4 år har jag följt den serien, fattar inte varför egentligen för den spårade ur tillslut
och var inte ens värd att se, men klart som fan man inte missar en hel timma med den sexigaste mannen i världen...

Wentworth Miller <3

Ja, så är det. Han är min dröm man ^^ 

Btw, jag såg en väldigt hemsk syn i stan idag..
Mitt ex, min vän, kanske den bästa manliga vän jag någonsin haft, min föredetta själsfrände ,-
-, Sittandes i en röd rullstol, helt sönderslagen.
Han hade inget gips någonstans så han måste fått revben eller något sönderslaget,
hela ansiktet var "smaschat", man kunde inte se hans ögon för dom var så svullna och helt blå-lila.
Kinderna var som två ballonger lika stora.
Det var det värsta jag någonsin sett, det var värre än den värsta film man kan tänka sig.
Jag har aldrig sett en människa så sönderslagen i hela mitt liv, och då har jag sett mycket.
Det var så hemskt, jag vågade inte gå fram till honom.
Vet inte riktigt varför, men kändes inte bra. Tror inte han skulle velat att jag gick fram heller.
Tårarna rann lite lätt, men var tvungen att hålla dom inne medan jag gick på bussen, storgrät när jag klev innanför dörren
Vill inte tala om här vem personen i fråga är, men han betyder enormt mycket för mig och jag bryr mig om honom!
Han är en av dom människorna som stått mig närmast och som jag älskat mest i hela världen en gång.
*Tänker på dig*

/Jasmina

Kommentarer
Postat av: YAIYA

@Jessi: det var så lite så!

2009-08-24 @ 22:52:41
URL: http://ymperia.com/yaiya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0