Musik får mig levande!

SKÄRPNING!
Nu har jag varit dålig på att skriva igen. - Fy på mig!
Men har faktiskt haft ganska fullt upp denna veckan.

Idag har jag städat som en galning, satte igång klockan 10 imorse.
Var inte klar försen vid 14 tiden, helt sjukt.
Storstädade och gjorde mega fint här hemma, för min älskade mami  kommer ju hem imorgon!!
Åh, längtar så jävla mycket efter henne.
3 hela veckor har gått, fasiken vad tiden går fort alltså.


Älskar dig mami <3
Nu är min pappa "äntligen" begravd i alla fall.
Det känns härligt.
Både mamma och jag var lite oroliga över att det inte skulle gå som väntat.
Men jag pratade med min farbror idag och han berättade att allt hade gått bra, hade bara varit lite krångel på flygplatsen.
Så nu är begravningen gjord och pappa ligger bredvid sin mor och far som han önskade. Underbart!
Farbror gav mig ett löfte om att på begravningen lägga två stora röda rosor på pappas kista och prata lite med honom.
Det gjorde han, och det betyder så enormt mycket för mig eftersom jag inte hade en möjlighet,
inte en chans i världen att gå på min fars begravning. Det är hemskt...

Under hela dagen idag har jag lyssnat på massa musik medan jag har städat och haft mig.
Jag har under hela mitt liv varit helt besatt av musik.
Är väl en såndär som dom kallar allätare, lyssnar på det mesta, men jag har som alla andra, mina favoriter.
Musik får mig levande, jag skulle aldrig klara mig utan musik.
Men jag kan tänka mig att många har det så?
Liksom, är jag lite halv depp och nedstämd, ja då blir de lite sådan musik, är jag glad så blir det glad musik osv osv..
Jag har två låtar som jag lyssnar på STÄNDIGT nu för tiden, verkligen 24/7 ..
Lägger upp dom här nu så kan ni lyssna på dom och se vad ni tycker!
Fast, ena låten är ju Pink - Please don't leave me, och den går ju på radion ständigt så den har nog alla hört.







And I just love it ...
/ Jasmina


Kommentarer
Postat av: jennyjauhiainen

Hihi gött:P du lyckades ;)

2009-08-24 @ 09:03:26
Postat av: Jessi

Åh, mjau, visst var jag duktig :D

2009-08-24 @ 15:23:03
URL: http://saamuuelsson.blogg.se/
Postat av: jennyjauhiainen

jaadå :D

2009-08-24 @ 20:52:41
URL: http://jennyjauhiainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0