Vad har hänt med statistiken?

GODMORGON!

Fy fan vad jag har sovit..
Somnade fan redan runt 23.30 igår kväll
och sov enda till klockan 10.30 idag :/
Snacka om att jag måste varit helt utmattad eftersom jag lyckats sova så mycket.

Men nu ska vi inte prata om hur mycket jag sover.
Jag tänkte fråga i fall någon vet vad som har hänt med statistiken här på blogg.se?
Alltså, det ser ju ut som någon ritat i den med en tuschpenna..
Och färgerna är ju ändrade?
Är det röd eller blå färg som är unika besökare nu?
Fattar verkligen ingenting :/
Vore tacksam för svar.



Ser ni vad jag menar? Färgerna har ju bytt plats? :/

Idag ska det städas här hemma.
Inte det roligaste, men det är verkligen behövligt.
Skulle vilja möblera om också, men det funkar inte riktigt med de möbler jag har.
Som min bokhylla till exempel, den går ju inte att flytta på.
Även mitt skrivbord är krångligt att få in i ett passande hörn och så vidare.
Så jag får nog lägga ner det projektet..
Hoppas ju på att vi hittar en lägenhet snart, så vi kommer här ifrån.

/Jasmina.

Kommentarer
Postat av: v e v v e

sv; åh tack så mkt sötnos =)

2009-08-30 @ 15:20:17
URL: http://vevvz.blogg.se/
Postat av: @Vevve

Inget att tacka för, hehe :)

2009-08-30 @ 15:59:33
Postat av: myrins ~

fattar inte varför de ändrade :S

2009-08-30 @ 16:17:05
URL: http://myrins.blogg.se/
Postat av: @myrins ~

Nej, jag fattar inte heller. Blev mycket sämre nu tycker jag :/

2009-08-30 @ 17:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0