Vilken satans tråkig jävla dag..

Fan, har så jävla tråkigt.
Samtidigt är jag skiiiiiit seeeeeeg verkligen och känner inte för att göra så mycket mer än att sitta här.
Har huvudvärk och fryser massa, kanske börjar bli sjuk? :/
Åååååh, varför finns det inget att göra?
Jag vill till stan, men klockan är så mycket nu så det känns ganska onödigt med tanke på att det inte går nattbussar..
Ska nog försöka ta mig till Knalleland imorgon innan jag färgar håret i alla fall.
Är så shopping sugen, finns vissa saker jag verkligen behöver med och det är en BRA hårinpackning, nackellack, större väska, kameraväska/fodral och plånbok, det är nödvändiga saker som jag behöver..
Just det, skor också!!

Bläää på denna dagen!



Såhär tråkigt har jag, så jag till och med sitter och tar bilder med webcam,
då är det riktigt jävla illa faktiskt :/


/Jasmina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0