ÄR TRÖTT OCH HAR ONT!

Ja fy fan så trött jag är nu då :/
Kan knappt hålla ögonen öppna längre.
Och så har jag fruktansvärt ont i kroppen, i alla muskler.
Ramlade någongång igår och slog i armbåge och armen,
så ett ganska stort område där är helt blå-grönt och gör
så förbannat ont, helt buckligt med. Är väldigt svullet.
Haha, hur klantig får man vara egentligen? (A)

Ska se om jag hittar någon film att sätta på och somna till.
Min jävla dvd har gått sönder, redan, fick den i födelsedagspresent :/
Skit netonnet, måste dit i veckan och lämna in den.

Oh, guuud så jag läägtar till näästa helg!
Kommer bli en grymt bra helg, helt bäst! :D


Usch, armen värker något enormt nu. blää :(
Ska gå och få i mig en värktablett, borsta tänderna
och sedan soooooova, ska bli så skööönt :)

Godnatt på er alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0