Dags för ostkaka och sånt

Weey, jag hinner skriva några rader nu,
medan dom andra förbereder ostkakan osv :)

Nu har vi ätit massa julmat och även öppnat julklapparna.
Det blir ju lite stressigt idag pga att jag ska iväg och jobba strax.
Önskar verkligen jag slapp :(

Åh, jag är så glad för mina julklappar.
Fick en plattång, massa godis, ps2 spel och MYCKET PENGAR!
Och jag ver precis vart dom pengarna ska gå! :)
Alla andra blev mycket glada för sina julklappar också.
Min ena syster blev väldigt glad för det hon fick av mig.
Känns skönt.

Jag har tagit en massa foton idag, men hinner ej få in dom nu.
Så bilder kommer senare i helgen, söndag kanske.
Eller ikväll om jag orkar, men det tvivlar jag på ;p haha.

Nu blir det inga mer inlägg innan jag åker till jobbet.
Men jag hoppas på att orka uppdatera när jag kommit hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0