Dan före dopparedan!

Yeey, idag är det dan före dopparedan! :)
Äntligen Julafton imorgon, najs!

Jag somnade nästan på en gång jag la mig igår.
Hade sån jävla huvudvärk, det var hemskt.
Tillät mig själv att ha sovmorgon idag och inte sätta klockan.
Vaknade runt 11 och var helt utsövd, mycket skönt.
Idag ska mamma och jag klä granen och slå in de
sista julklapparna och sådär.
Just nu står hon och tillagar lite julmat, så det är klart imorgon.
Vi har ju lite bråttom med maten och allt imorgon eftersom
jag börjar jobba klockan 16.00, suck :(
Men det blir goa pengar och det behöver jag!

Jag längtar efter min nya plattång som jag får
i julklapp imorgon!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0