En hel tisdag borta!

Chacha bloggen!

Förlåt, förlåt, förlår för så kass uppdatering idag,
eller rättare sagt, ingen uppdatering alls faktiskt :/
Klockan ringde och väckte mig runt 08:30 imorse,
jag drack kaffe, fixade mig och allt sånt och sedan
tog jag bussen vid 10:00 och så har jag
promenerat runt i stan tills nu typ :/
Kom hem för typ kanske en halvtimme sen, segt.

Jag följde med mamma till några affärer där hon ville kika,
och hon följde med mig runt dit jag behövde gå.
Sen kom Jenny också, det var roligt.
Morsan gick la med oss en stund och så, men
när jenny och jag skulle tillbaka till Gina så skildes vi från mami.

Ja, vi gick omkring i affärer typ hela dagen,
Jenny blev helt kär i tröjan jag köpte och ska ha på nyår,
så vi åkte till Knalleland för att se om den fanns kvar där, men ikke :/
Men ja, Jenny köpte en annan snygg sak hon med :)

Sen blev vi mycket hungriga, så vi bestämde oss för att käka nått.
Vi hade dock jävligt svårt att bestämma oss för vad. haha.
Men tillslut blev det en "romantisk middag"Pizzeria Granada ;) haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0