FLICKAN SOM LEKTE MED ELDEN!

Tjatja bloggen! (börjar mina inlägg alltid så?)

Förlåt, förlåt, förlåt för så dålig update idag,
men jag har verkligen inte hunnit blogga.
Gick upp imorse, fixade mig direkt och åkte iväg till
Knalleland med mami, skulle ju handla en massa julklappar.
Och vet ni vad? - Jag hittade ALLA julklappar jag ska ha :)
Wiho, är så jävla glad över att det problemet är ur världen nu!
Känns skitskönt, har kanske en eller två vänner som ska få
något lite med, eller ah Jenny och Alisa!!
Sen så har jag köpt julkappar till alla som förtjänar det :)

Jenny kom och mötte mig och mami i Knalleland.
Så gick hon runt med oss, hon hjälpte även mig att bära :D
haha, jag är så klen och bara klagade på hur tungt allt va.

Sen så "lämnade" vi morsan i stan och gick och käkade.
Vi åt skit god buffé på China Town, MOOUMS!
Därefter gick vi till Hemmakväll och jag hyrde en film.
Flickan som lekte med elden!
Så ska lägga mig i sängen nu och se på den.
Uppdaterar sen när jag sett filmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0