FORTFARANDE LIKA TRÖTT

Ja, hur fan kan man vara såhär trött?
Jag sov ju bara ca 2 timmar hos Johan inatt.
Var hemma his mig klockan 9 typ, la mig och sov till 3.
Vaknade, såg lite tv och käkade lite,
la mig igen, somnade och sov fram till halv 7 :/
Heeelt gaaleeet.
Jag är fortfarande lika trött :(
Kom nyss ur duschen i alla fall.
Har ganska bråttom, ska åka med bussen om exakt en timma.
Börjar ju "jobba" klockan 21.
Ska ju gå bredvid idag, till 23.30 så det är inte så många timmar :)

Ja, ska väl klä på mig och fixa håret nu.
Har ganska bråttom :/
Hörs inatt eller imorgon!


Du tror inte jag saknar dig.
Men du har fel.
Just nu saknar jag dig mer än någonsin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0