FREDAG!

Jenny kom till mig igår och så fixade vi oss direkt.
Vi hade ingen aning om vart vi skulle vara eller så.
Tillslut kollade jag om Linn var sugen på att dricka och så,
det var hon såklart ;) Så vi bestämde oss för att sitta hos henne.
Vi åkte dit några stycken och drack, det var trevligt.
Vi körde "jag har aldrig" haha, och kollade Idol :)

Sen var det dags att åka ner till stan och dra på krogen.
Det var helt fullt inne på Tonic, massa folk!
Vi träffade på massa kuliga människor.
Sara & Alisa var där inne, så vi va med dom en stund.
Dansade och hade oss, jag ramlade nog lite med. haha.
Var så jävla full där mot slutet :/

När krogen stängde stack vi till Borås Kebab och köpte mat!
Mooums - eller minns inte om den var mums, åt den hemma sen.
Men imorse låg de mesta på golvet :/ haha. Uscha.

Men igår var en GRYM kväll/natt!!
Tack alla som var med, det var sååå bääääääääst igår! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0