*GÄSP*

Sitter och gäspar som en tok här.
Börjar bli skittrött, undrar varför?
Jag har ju bara suttit på arslet mest hela dagen.
Gick till affären innan idag, det enda vettiga som jag gjort.
Sen har jag bara spelat en massa olika spel
och ringt samtal hela dagen, inget vettigt alls.
Pratat en stund med frugan i telefonen nyss med,
men bajsbatteriet dog som vanligt :/

Helgens planer verkar gå som smort, än så länge :)
Det "största problemet" vi hade är nu löst, weeey!
Sen finns ett litet mini problem till, men det ordnar vi nog.
Fan alltså, denna helgen kommer bli den bästa på länge.
JAG LÄNGTAR VERKLIGEN!

Om 25 minnuter börjar Navi Cis, så ska slänga mig i sängen
och glo på det tänkte jag! - Hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0