HAHA, MÅNGA MISSADE SAMTAL!

Innan när jag kom hem från affären så hade jag ett missat samtal.
Hade mobilen på ljudlös så hörde den inte, det var Johan som ringt.
Jag smsade och sa att jag bara skulle duscha och så, sen ringa honom.
Under tiden jag var i duschen (som va i typ 40 minuter)
så hade han ringt ett antal gånger, haha.
Han hade till och med ringt Jenny och bett om mitt hem nummer.
Haha, fattade ingenting när jag kom ur duschen, tänkte att de
måste ju gälla liv och död när han ringer så många gånger.

Men saken var den att han stod utanför och ville låna en film. haha.
Kom på att jag hade lovat honom att låna ut Into the wild till honom.
Så ja, tillslut fick vi tag på varandra och han kom hit.
Haha, han ändrade namn på min msn till "har finfint besök en stund"
sen fick jag jättemånga förfrågningar om vem som var här osv ;).
Han satt och tjöta lite och vibbade Jenny på msn, sen var han
tvungen att gå, Affe den stackarn satt i bilen och väntade. haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0