HÄNDELSERIK KVÄLL

Oj, lördagen var en väldigt väldigt lång och händelserik kväll.
Men jag ska försöka så gott jag kan att skriva kort om den.

Jenny & jag hade bestämt med Emil & Matthias att dom skulle hit.
Vi planerade hela kvällen ganska väl.
Jenny kom hit vid typ 16.20, vi började fixa oss på en gång.
Mitt smink och hår blev verkligen skitsnyggt :)
Emil och matthias dök upp här runt typ 18, kanske lite senare.
Vi åkte och lämnade bilen på Hedvigsborg, åkte sedan buss
ner till stan och vidare till Sjöbo där det var fest!
Festen var okej, jag skulle vara nykter, men det sabbade jag.
Jenny och jag satt la mest och tjötade med varandra, det var så
mycket folk och fanns liksom inte platser till alla.

Tillslut blev klockan 23 och vi skulle ner till krogen.
Emil bestämde sig för att stanna kvar på festen istället *host*.
Vi andra 3 gick till bussen, matte skulle hämta ut pengar,
jenny och jag skulle gå bakom Netto och kissa.
Men så långt kom vi inte, när jag hade dratt ner byxorna och precis
skulle sätta mig ner hör vi bara "DÄR ÄR HOOOON!" och så kom
Mr X springandes, det var bara att lägga benen på ryggen och
springa vi också, och då menar jag verkligen springa.
Ska jag berätta hela springturen ner till stan så kommer
detta inlägg ta slut, men idioten JAGADE oss från Sjöbo och
ner till stan, det tog oss 1,5 tim att komma ner till stan pga
alla småvägar vi skulle springa på, gömma oss, akta oss osv.
Det var riktigt hemskt, men samtidigt jävligt kul. haha.
Väl nere i stan springer vi som idioter till Tonic, ställer oss i kön
och flåsar som fan, haha. Alla måste undrat vad vi höll på med.
Michell jobbade och fick syn på oss, han kom fram, gav oss
varsin stämpel och sa "Gå in andra vägen tjejer" så han räddade oss :)

Vi var ju inte inne på krogen innan 1 typ, det sög att det blev så.
Men där inne träffade vi Jennys kompis som bjöd på dricka!
Sen fick vi dit Matthias också, har aldrig känt mig så elak i hela mitt liv.
Har fortfarande dåligt samvete, även att ingenting var vårt fel.
Vi stack från Tonic och upp till Harrys, där träffade vi Johan & Linus.
Vi bestämde oss för att vi alla skulle med Johan hem och sova hos honom.
Jenny och jag ville bada i hans badkar, vi fyllde med vatten och allt,
men sen gick han och tömde det, haha.
Matthias och Linus somnade i soffan, vi andra tre sov i sängen.
Jag säger bara en sak: TRÅÅÅÅÅÅÅNGT!

Ojojoj, låååååångt inlägg, men gick inte att göra det så mycket kortare.
Fattas egentligen massa saker som hände under kvällen,
men kanske får skriva ett till inlägg om det då ;) haha.

Kommentarer
Postat av: jennyjauhiainen

JESSI SPRIIIIIING!! där är dom. hahahaha

2009-12-06 @ 16:39:16
URL: http://jennyjauhiainen.blogg.se/
Postat av: Jessi

HAHAHAHA, fy fan vad hemskt det var, men jääävligt kul på ett sätt :D haha

2009-12-06 @ 17:12:31
URL: http://saamuuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0