Happy birthday dear dad!


(låten är ganska seg, refrängen börjar 1:15!)



Kära far!
Eller ska jag kanske säga, kära gamle far.
Idag är det den 16 december och det är din födelsedag.
Tänk att du fyller hela 58 år idag, livet går alldeles för fort.
Det är första gången som du fyller år,
och jag kan inte gratulera dig.
Det känns hemskt!
Men jag vet att du sitter där uppe och får mina tankar och hälsningar.
Jag ska tända några ljus för dig och sjunga "Happy birthday to you"
Vem vet, där du är nu kanske du kan fira din födelsedag.
Det kanske blir den finaste och mest fridfulla födelsedagen
du någonsin haft, det hoppas jag på i alla fall!
Så en än gång: GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN PAPPA!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0